Finansal Yönetim: Şirketlerin finansal kaynaklarını yönetme, nakit akışı yönetimi, kârlılık analizi, bütçeleme, vergi planlaması ve finansal risk yönetimi
Maliyet Analizi: Şirketlerin üretim süreçleri, ürünler veya hizmetler için maliyetlerini analiz etmelerine yardımcı olmak için kullanılan teknikler ve araçlar
Fiyatlandırma Stratejileri: Şirketlerin müşterilerine sunacakları ürün ve hizmetlerin fiyatını belirlemelerinde kullanılan stratejileri, fiyatlandırma modellerini ve rakip analizleri
Pazarlama Stratejileri: Şirketlerin ürün ve hizmetlerini tanıtmak, müşterileri çekmek ve satışları artırmak için kullandıkları stratejiler
Operasyonel Verimlilik: Şirketlerin üretim süreçlerinde verimliliği artırmak, atıkları azaltmak ve işletme maliyetlerini düşürmek için kullandıkları teknikler
Stok Yönetimi: Stok çevrim hızının yıllık değerlendirilmesi, stokların kategorize edilmesi ve şirketin satışları, satış ağı, tedarikçi yeterlilikleri değerlendirilerek uygun stok yönetim sistemi seçilmesi ve uygulanmasına yönelik teknikler
Yenilik ve Teknoloji: Şirketlerin ürün ve hizmetlerini geliştirmek, verimliliği artırmak ve maliyetleri düşürmek için kullanabilecekleri yenilikler ve teknolojiler
İşletme Stratejisi: Şirketlerin uzun vadeli hedefleri ve bu hedeflere ulaşmak için kullanacakları stratejiler
Satış ve Müşteri Hizmetleri: Şirketlerin satışlarını artırmak ve müşteri memnuniyetini artırmak için kullandıkları stratejiler
Atölye çalışmaları kapsamında yukarıdaki konular hakkında yapılacak eğitim ve bilgilendirme çalışmaları sırasında şirkete özel detayların paylaşılması ile beraber karlılık artırıcı hangi uygulamaların hayat geçirileceği belirlenerek gerekli aksiyonların tanımlanması süreçleri gerçekleştirilecektir.



